piątek, 27 września 2019

Album harmonijka + warsztaty | Anai

Hej hej :) 
Jesień przyszła i nie wiem, jak u Was, ale u mnie jest to czas wzmożonej kreatywności. Jesienią przyjemnie siedzi się w domu, Przyjemnie zapala się świeczki zapachowe i lampeczki w pracowni ;) Jesień to mój dobry czas, jeśli chodzi o wenę!
I tak ostatnio wymyśliłam sobie mini-album - prosty na jednej ze świetnych baz z Eco-Scrapbooking (uwielbiam gotowe bazy, dzięki którym mogę się skupić na tym, co lubię najbardziej czyli ozdabianiu), ale za to pełen eksperymentów. Mixed-media na płasko i zero papierów scrapowych - takie sobie postawiłam wyzwanie :) Wykorzystałam 3 różne sposoby na ozdobienie stron, których powstało w sumie 12. Potem zostało już tylko ozdobić okładkę (ten wykrojnik z przeszyciami z Craft&You, to jest ostatnio mój hit :) ) i mini albumik gotowy :) 
A gdybyście chcieli stworzyć podobny albumik razem ze mną, to będzie okazja 19.10 - w Gdańsku - oczywiście w sklepie Zielone Koty - informację znajdziecie na końcu tego wpisu :) 








 

Podoba się Wam? Zapraszam zatem na warsztaty! Zapisy: warsztaty@anai.pl


pozdrawiam
Anai


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz