poniedziałek, 2 września 2019

Klasyczny zestaw ślubny | Aleksandra

Sezon ślubny w pełni i chyba nikogo nie zdziwi kolejna inspiracja z okazji ślubu. Moja dzisiejsza propozycja to klasyczny zestaw ślubny - kartka w pudełku z bukietem kwiatów. Przyznam szczerze, że nie jestem mistrzynią sztuki tworzenia kwiatów. Mimo to zdecydowałam się na foamiran, by mieć kwiaty takie jakie zaplanowałam. A foamiran daje tę możliwość. Można dokładnie zaplanować wielkość, kształt i kolor.
  

Z gotowej bazy pudełka wykorzystałam jedynie spód. Wieczko pudełka posłużyło mi jako szablon do zrobienia góry z jednego arkusza papieru scrapowego, tak by całość była w jednolitym kolorze.
  

Do zrobienia róż wykorzystałam dwa kolory ciepłego foamiranu. Biały foamiran podbarwiłam tuszem, a na koniec pochlapałam żółtą ecoliną, co dało ciekawy efekt.
  
  

Muszę przyznać, że chociaż rzadko sięgam po foamiran, to jednak w przypadku prac ślubnych sprawdza się wyjątkowo dobrze.
  

pozdrawiam
  

Wykorzystane produkty:
  

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz