środa, 4 września 2019

"Ach śpij kochanie..." | DeriCrafts

Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was trochę inną pracę niż zwykle. Tym razem zamiast kartki - shadow box do dziecięcego pokoiku. Pomyśleliście pewnie - ale taki ciemny? Otóż tak. Dlatego, że nie jest to zwykły shadow box, a nocna lampka! Pamiętacie, jak jakiś czas temu robiłam dla Was tutorial, na kartkę ze światełkiem? W tym shadow boxie wykorzystałam mechanizm właśnie z tamtej kartki i stworzyłam prostą "lampkę" nocną z 3 ledami. Do tego wykorzystałam kilka elementów z pierwszej kolekcji papierów od ZOJU Design - przede wszystkim uroczego jednorożca. Użyłam też farbki w kolorze fuksji z Fabriki Decoru do pokolorowania jednorożcowej grzywy. Do ozdobienia shadow boxa wykorzystałam szablon w gwiazdki, po czym całość pomalowałam czarną farbą akrylową. Dodałam kilka akcentów perełkami w płynie, zarówno na obrzeżach boxa jaki i w środku dekoracji, przykleiłam kilka drobnych błyszczących cekinowych gwiazdek i praca gotowa!
  






A czy wy już wypróbowaliście zestawy light up w swoich pracach? Jeśli nie, zachęcam bardzo do eksperymentowania!

Pozdrawiam


Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz