piątek, 26 lipca 2019

Odlotowe LO | Dorota

Witajcie!
Dziś prezentuję Wam lekkie jak chmurka LO. Uwielbiam nadawać niezwykłą oprawę właśnie tym zwykłym chwilom, które sprawiają, ze codzienność jest piękna, wesoła i pełna emocji. Na zdjęciu tego nie widać, ale to było pierwsze plażowanie mojego maluszka. A jednak spośród setki zdjęć z tego godzinnego wypadu najbardziej urzekło mnie nie to, gdzie widoczny był piasek i morze, ale właśnie to podniebne ujęcie. Jako bazy użyłam arkusza Papieru Mintay z kolekcji "Dreamer". Postawiłam na jak najbardziej lekkie dodatki, więc pojawiła się kalka, die cutsy w kształcie gwiazdek z Fabriki Decoru, dmuchawce. Chmurka unosząca zdjęcie połyskuje pastą brokatową Cosmic Shimmer, jasny obszar poszerzyłam nieco białą farbą Dylusions, którą też pochlapałam pracę obficie. Kompozycję uzupełniłam o cekiny i kropelki rosy.
  




pozdrawiam
  

W pracy użyłam: 
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz