sobota, 27 lipca 2019

Kartka z tiulowym okienkiem - kurs | BBart

Witajcie w sobotni ranek.
Dziś przygotowałam dla Was prostą karteczkę dla maluszka, z okienkiem wypełnionym tiulem. Jej przygotowanie nie zajmie Wam wiele czasu a efekt z tiulem wspaniały.
Do jej wykonania wykorzystałam śliczne papiery oraz motywy do wycięcia kolekcji Craft o Clock - "Sweet Princess".
   
 
Przygotowujemy:
  • Pionową bazę A6 o wymiarach 11,5x 16 cm w kolorze białym,
  • Papiery oraz elementy do wycięcia kolekcji "Sweet Princess",
  • Tiul, nożyczki oraz taśmy klejące.
 
 Naszą pionową bazę ozdabiamy szarym papierem z kolekcji. Przycinamy go do wymiarów nieco mniejszych niż sama baza czyli 10,5x15 cm. W obu wycinamy prostokąt. Mój ma wielkość 6,5x9,5 cm. 
Możemy posłużyć się wykrojnikiem lub wyciąć otwór zwykłym nożykiem do tapet.
  
 
Wycięty otwór oklejamy taśmą dwustronnie klejącą i wypełniamy tiulem.

 
Ponownie oklejamy taśmą dwustronnie klejącą i przykrywamy naszym kolorowym papierem.

   
Taśmę nanosimy na wcześniej wycięte motywy, które naklejamy z obu stron tiulu. Poniżej na papierze umieszczamy napis podklejony taśmą dystansową.


  
Na koniec środek postanowiłam wypełnić dodatkowo zielonym papierem z kolekcji.
I kartka dla maluszka gotowa.
  




Jak Wam się podoba mój pomysł na wykorzystanie tiulu?
  
Pozdrawiam twórczo.
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   

1 komentarz :