sobota, 13 lipca 2019

Maskonurowe Ahoj! | Deri Crafts

Lato w pełni a zatem i w naszych pracach przeważają tematy morskie czy tropikalne. Na blogu Zielone Koty jest kolejne wyzwanie "Wakacyjne klimaty", które zainspirowało mnie do wykonania dwóch prac w tej tematyce. Pierwsza, którą prezentuję w dzisiejszym poście, jest typowo marynistyczna. No powiedzmy, że typowo ;). Zazwyczaj w tego typu pracach dominują latarnie morskie, mewy lub kotwice, natomiast ja postawiłam na innego bohatera, mniej może znanego jednak niewątpliwie uroczego, czyli maskonura zwyczajnego (Fratercula arctica). Ten uroczy ptak, charakterystyczny dla wybrzeży północnego i środkowego Atlantyku (od Anglii, poprzez północną Amerykę aż do Arktyki), zwany potocznie "morską papugą" skradł mi serce wiele lat temu i bardzo ucieszyłam się, kiedy odkryłam grafiki z nim, które mogłam wykorzystać w tej pracy. Maskonura umieściłam na tle wykonanym z cudnych papierów od Piątku Trzynastego. Całość pracy zamontowałam na kraftowej bazie i dodałam kilka elementów wykończeniowych jak imitacja sieci rybackiej czy kolorowe chlapnięcia farbą.






Mam nadzieję, że moja pierwsza propozycja wakacyjnej kartki, a przede wszystkim uroczy maskonur, przypadną wam do gustu :)

Pozdrawiam wakacyjnie,
Deri Crafts


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz