poniedziałek, 17 czerwca 2019

Wysokich lotów | Deri Crafts

Dzisiaj mam dla Was nietypową, jak na mnie, kartkę. Powód tego jest taki, że zainspirowało mnie nowe wyzwanie w Zielonych Kotach "Coś nowego ze starego". Dla mnie prace recyklingowe zawsze łączą się z techniką mediów mieszanych, stąd taki charakter pracy. Jako elementy do recyklingu wybrałam kilka szpargałów z mojej "szwalniowej" szuflady. Stary zepsuty zamek, kilka guzików i sznurek. Żeby kompozycja była bogatsza dodałam elementy tła w postaci pasty strukturalnej położonej na pracę przez szablon. Całą pracę zagruntowałam gesso, raz żeby mieć podkład pod media, a dwa moje elementy miały różne kolory. Kiedy gesso wyschło kilkakrotnie spryskałam prace mgiełkami. Użyłam różnych mgiełek w tym takich, które posiadają kolorowe błyszczące drobiny, dzięki czemu zyskałam fajny zielonkawy błysk na bazowym brązowym kolorze, co możecie zobaczyć na jednym ze zdjęć poniżej. Gdy już byłam zadowolona z efektu, wysuszyłam pracę i dla wyrównania intensywności kolorów pociągnęłam prace białym gesso, stosując technikę suchego pędzla.
Pracę wykończyłam woskami metalicznymi, perełkami w płynie oraz stosownym cytatem. 
  






Mam nadzieję, że ta trochę inna praca w moim wykonaniu, przypadnie wam do gustu.

Miłego dnia!
W pracy wykorzystałam te lub podobne materiały:
  
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz