niedziela, 9 czerwca 2019

Ślubna kartka w pudełku | Anai

Wiosenny czas obfituje zwykle w dużo wyjątkowych uroczystości - komunie, śluby, rocznice ślubów. W ostatnim czasie ja również miałam okazję przygotować kilka takich okolicznościowych kartek :) 
Muszę Wam wyznać, że choć od kartek właśnie wiele lat temu zaczęła się moja przygoda z papierowym rękodziełem, to później przez długi czas niezbyt chętnie wracałam do tej formy i jak teraz o tym myślę, to zdaję sobie sprawę, że największym moim problemem było ograniczenie jeśli chodzi o przestrzenność! Aby zmieścić kartkę w kopercie trzeba się bardzo pilnować i zwykle oznacza to rezygnację na przykład z przestrzennych kwiatków. Owszem - można samemu robić pudełka, ale hmmm... mnie się po pierwsze nie chce, a po drugie mam wobec siebie duże wymagania, a samodzielnie robione pudełka nigdy nie były dość idealne ;) 
Jak to cudownie, że teraz można kupić piękne pudełka do samodzielnego złożenia! Odkrywam całkiem nowe możliwości i na nowo pokochałam robienie kartek :) 
Tym razem chciałam Wam pokazać taki oto ślubny komplecik z cudownymi papierami od Mintay Papers. 
 







pozdrawiam
Anai


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz