sobota, 8 czerwca 2019

Exploding box | Krysia

Czy już mieliście sposobność wykonywać dla kogoś „tematyczny” projekt? Ale nie taki oczywisty, jak ślub czy Pierwsza Komunia Św. Ja już kilka takich mam za sobą i wiem, że czasem bywa to trudne, gdyż nie można znaleźć odpowiednich dodatków. Moją dzisiejszą inspiracją pokazuję Wam, że niekiedy wystarczy poszukać niezbędnych rzeczy w naszych domach lub użyć „przydasi”, które nie są oczywiste.

Mój „Exploding Box” jest w stylu Las Vegas. Tutaj świetnie sprawdziła się kolekcja papierów Stamperii -  "Alice". Z Las Vegas może mało się kojarzy, ale że papiery te z jednej strony mają motyw karciany, stał się idealny do tego projektu. Tort z Crafty Moly, przemalowałam czarną farba akrylową, alby pasował do całości. Użyłam grafiki dziewczyny od „bydigitalpaper”. Natomiast żetony i kostki znalazłam w domowych „czeluściach”. I tak powstał box tematyczny.







Ciekawa jestem, czy robiliście już takie projekty i jak sobie z tym poradziliście.
pozdrawiam
Krysia


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   

Podobne:

   

1 komentarz :