niedziela, 2 czerwca 2019

Blejtram ze zdjęciem | Justyna

Witajcie
Na dzisiejszą inspiracją przygotowałam ramkę ze zdjęciem. Wykorzystałam kwadratowy panel malarski, ale w sklepie są także inne rozmiary, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Okleiłam go papierami AB Studio z Kolekcji "Take me there", delikatnie pomediowałam i postemplowałam. Do papieru ze wzorem cegły dodałam spękania i przez maski nałożyłam pastę strukturalną. Brzegi papieru i bazy potuszowałam tuszem Distress w dwóch kolorach i delikatnie zabarwiłam ecoliną. Ułożyłam warstwową kompozycję pod zdjęciem, dodałam kilka tekturek, dodatków i blejtram gotowy.
  
 
Widzicie na górze metalowy uchwyt do pudełek? Może służyć jako wieszak lub jako fajna ozdoba. Moim zdaniem pasuje idealnie, chociaż nie jest użyty zgodnie z przeznaczeniem :)
Zobaczcie, jak moja praca prezentuje się na zdjęciach.
  




Miłego dnia


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 
Możecie wykorzystać podobne:

   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz