poniedziałek, 3 czerwca 2019

Album w stylu vintage | Aga B.

Czy robicie sobie czasami proste journale? Ja postanowiłam podzielić się dzisiaj z Wami swoim journalem, który wykonałam papierów AB Studio z kolekcji "Be Gentle". Ta kolekcja jest bardzo subtelna i idealnie nadaje się na albumy, kartki czy też inne piękne papierowe projekty. Część teł tych papierów jest raczej dla tych odważniejszych :), ale ja bardzo lubię tę kolekcję z uwagi na fakt, że jest po prostu inna niż większość papierów na rynku polskim. Być może jestem mało obiektywna, ale ja naprawdę je lubię :) 
Zobaczcie jak ta kolekcja cudownie współgra z koronkami, zdjęciami w stylu vintage oraz metalowymi dodatkami. Dawno po nią nie sięgałam, ale teraz to się z pewnością zmieni... Podoba mi się w niej to, że ma też w zestawie czarno-białe elementy do wycinania, które są naprawdę idealnymi i przede wszystkim bardzo oryginalnymi dodatkami do każdej pracy. 
  







  
Do ozdoby użyłam odlewów z żywicy przezroczystej ale też tej ecru. Ta żywica jest bardzo wydajna i szybko schnie pod warunkiem, że ją dobrze wymieszacie. Ja kiedyś źle wymieszałam żywicę i niestety schła 3 dni i nie wyschła miejscami do końca.
  
pozdrawiam
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz