piątek, 5 kwietnia 2019

Prosta kartka i papierowe nowości | video | Anai

Hej hej kochani :) 

Jak tam Wasze przygotowania do weekendu? Ja właśnie wyruszam na bardzo wyczekiwany mini-urlop. 
Ale zanim się spakowałam i ruszyłam w drogę - wpadłam na zakupy do sklepu Zielone Koty i pobuszowałam trochę wśród nowości. A jest ich całkiem sporo :) Moją uwagę zwrócił duży wybór papierowych nowości - papiery perłowe, kraftowe, brokatowe, lustrzane... Można dostać zawrotu głowy :) 
Nowości wykorzystałam do zrobienia dość prostej, ale efektownej (chyba? ;) ) kartki. A przy okazji nakręciłam dla Was film, na którym opowiadam trochę o różnego rodzaju papierach, które pojawiły się ostatnio w sklepie. Film znajdziecie na końcu notki :) 





Ciężko jest Wam sobie wyobrazić różnice między papierami tylko na podstawie zdjęć? Mam nadzieję, że filmik będzie pomocny: 


Mam nadzieję, że się Wam podobało :)
A może są jakieś inne produkty w naszym sklepie, które chcielibyście zobaczyć na podobnym filmie? Dajcie nam znać :)

pozdrawiam
Anai
 

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz