niedziela, 7 kwietnia 2019

Na urodziny muzyka | Dorota

Hej!

Dziś inspiruję Was kartką w pudełku, na której miał się pojawić motyw muzyczny. Wreszcie miałam okazję dobrać się do fantastycznej kolekcji Aria Story. Bardzo podoba mi się jej kolorystyka, lubię połączenie żółtego z szarością. Mam nadzieję, że i Wam przypadnie do gustu.

Bazę 14x14 cm oraz pudełko okleiłam papierem. Kompozycja kartki składa się ze skrawków papieru, tagów i elementów do wycinania ze wspomnianej kolekcji. Spod spodu wygląda delikatna koronka. Do tego tradycyjnie kwiatki i sznureczek. Pracę pochlapałam białą ecoliną i wykończyłam perełkami Nuvo.
Do wycinania detali polecam serdecznie nożyczki Dp Craft.
  



   
Pozdrawiam :)
Dorota
 
  
Ze sklepowych półek zgarnęłam:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz