czwartek, 7 lutego 2019

Szkatułka z kogutkiem | Hannas

Ostatnio zwariowałam na punkcie kogutków. Już kilka prac z tym motywem na papierze kiedyś zrobiłam, ale teraz odkryłam urok kogutkowych wycisków. Zresztą kolejne wzory zamówiłam w sklepie, więc powstaną następne wariacje z kogutem w roli głównej :)
Do ozdobienia skrzynki użyłam tylko dwóch kolorów farby - białej i czarnej. Poza tym pracę wzbogaciłam reliefami otrzymanymi za pomocą szablonów i pasty strukturalnej oraz wyciskami. Całość przybrudziłam czarną farbą akrylową i patyną, a na końcu zabezpieczyłam lakierem matowym. Przykręciłam uchwyt ozdobiony chwostem oraz nóżki, żeby dodać całości dostojeństwa.
  




  
pozdrawiam
 
  
Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   
   
   
   
   

1 komentarz :

  1. Fantastyczna. Kogutek bardzo dostojny i świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń