wtorek, 5 lutego 2019

Mediowy tag | Aga B.

Dzień Dobry w twórczy wtorek. 
Przybywam dzisiaj do Was z mediową inspiracją, w której chciałam Wam pokazać, jak możecie zastosować w projekcie typu vintage stempel duże skrzydła z AB Studio, ale również sposób na nadawanie koloru za pomocą tuszy Distress.
Mam nadzieję, że mój tutorial będzie dla was inspiracją na stworzenie czegoś w stonowanych kolorach, z dodatkiem stempli, koronek i dodatków vintage.
Osobiście zakochałam się też w metalowych dodatkach takich - jak kulkowy łańcuszek i piękna, szklana buteleczka w cudownym kształcie z metalowym wieczkiem. Postanowiłam dodać ją do swojej pracy i napełnić złotymi drobinkami :) Takie elementy mogą być naprawę uroczym i bardzo kreatywnym dodatkiem do każdej pracy.
  






pozdrawiam
Aga Baraniak
 
 
Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz