piątek, 1 lutego 2019

Kuchenny komplecik | Ada


Witajcie. 
Jestem z kolejną inspiracją :) Tym razem zrobiłam komplet w kolorach podobnych do kolekcji papierów scrapowych Craft o clock - "On the Couch". Bardzo mi się podoba ta seria. Komplet ma służyć jako dekoracja kuchenna. Koszyczek w środku wymalowałam ulubioną farbą szparagową firmy Pentart. Boki koszyczka urozmaiciłam przyklejając na środku pasek z papieru scrapowego, na górze zrobiłam spękania a dół i rogi wymalowałam farbą. Wszystko przetarłam papierem ściernym i przybrudziłam bitum. Lubię starocie - dlatego mój komplet mocno postarzyłam. Na "cebulówkę" nałożyłam pastę strukturalną przez szablon z babeczkami i napisami - bo akurat taki pasował mi kształtem i motywem. Gdy pasta wyschła przetarłam ją pastami woskowymi. Robiąc komplet dorobiłam także dwa aniołki i zakładkę. Koszyczek zabezpieczyłam lakierem matowym, a deseczkę i drobiazgi lakierem satynowym.  








pozdrawiam
Ada

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz