czwartek, 31 stycznia 2019

Romantyczny komplet | BBart

Witam w czwartkowy, zimowy ranek.
Styczeń dobiega końca, zima w pełni, mnie również dopadł zimowy nastrój. Powstał  komplecik składający się z delikatnej, warstwowej kartki i notesu. Do wykonania kompletu wykorzystałam wybrane fragmenty papierów  z kolekcji DREAMLAND - AB Studio. 
Główną ozdobę notesu stanowią przeszycia wkomponowane w tło, naniesione przy pomocy maski  13 arts - PRZESZYCIA. W kilku miejscach możecie dostrzec połyskujące fragmenty powstałe ze stopienia złoto-miedzianego pudru do embossingu. Kartka również została ozdobiona  tą samą maską. Naniosłam ją tylko na brzegach nadając całości bardziej delikatny charakter. 
Na niebieskim ,własnoręcznie wykonanym akwarelowym tle, pomiędzy metalowymi i powycinanymi listkami umieściłam ptaka siedzącego na białym kwiatku. Całość dopełniłam dekoracyjną taśmą i  błyszczącą pastą brokatową Aurora.
Mam nadzieję, że mój zimowy komplecik przypadł Wam do gustu. Powstał na trwające jeszcze kilka dni wyzwanie pt: Maski i złoto. Po szczegóły dotyczące wyzwania zapraszam TUTAJ.
  




  
Pozdrawiam twórczo
 

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz