czwartek, 10 stycznia 2019

Tag z wróżką | Dorota

Witajcie!
Zastanawiacie się co robią łąkowe wróżki zimą? Moim zdaniem śnią o wiośnie ;)
Dziś u mnie tag zimowo-wiosenny. Jest tutaj mroźna biel i skrzące się brokaty i cekiny. Ale są też pastelowe kwiaty i zielenią się liście.
Tag okleiłam koronkami i położyłam na to gesso, otrzymując w ten sposób fajną strukturę. Po wyschnięciu dokleiłam jeszcze koronek i pomponów, żeby nadać konstrukcji lekkości. Chlapnęłam troszkę niebieską Ecoliną.
Na papierze akwarelowym wystemplowałam wróżkę i kwiaty od AB Studio. Pokolorowałam je markerami wodnymi Kuretake. Wycięłam nożyczkami do detali i stworzyłam kompozycję. 
Gdzieniegdzie maznęłam pastą brokatową i przykleiłam transparentne cekiny.





I jak? Poczuliście troszkę wiosny tej zimy?
Pozdrawiam ciepło
Dorota
 

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz