piątek, 11 stycznia 2019

Kartka z koronką i różami - kurs BBart

Witam wszystkich na blogu Zielone Koty.  
Dziś specjalnie dla Was przygotowałam kurs na warstwową  kartkę z koronką i elementami do wycięcia, które bardzo lubię. 
Możecie ją wykorzystać na różne okazje. Jest  łatwa i szybka w wykonaniu. Sami zobaczcie i spróbujcie.

Materiały z których będziemy korzystać:
  
 
Na zdjęciu zaznaczyłam wybrane fragmenty do wycięcia potrzebne do wykonania pracy.  

 
Skorzystałam z odwrotnej strony paska tytułowego  kolekcji Heritage Stories wypełniając  kraftową bazę oraz  środek.  

   
W części środkowej wzdłuż pracy przykleiłam koronkę. Zastosowałam do tego klej poliwinylowy, który dobrze i szybko przykleja nie tylko papier, ale  też  inne elementy. 
  
   
Koronkę częściowo przykrywam wydartym fragmentem papieru 02.
Na nim wzdłuż lewego brzegu naklejam taśmę ozdobną.
    
 
Na środku podklejam warstwowo poszczególne elementy wycięte z papieru 06, pomagając sobie kostkami dystansowymi i ozdabiam sznurkiem.
  
 
Kartka mogłaby pozostać gotowa już w tej formie.  

 
Ja nałożyłam jeszcze na wycięte motywy za pomocą gąbki białą farbę oraz pobieliłam brzegi.
Motyl zyskał dodatkowo dwa srebrne kryształki.


Na tym zakończyłam pracę nad moją kartką. Tak wygląda efekt końcowy:
   






Mam nadzieję,że kartka jak również kurs przypadł Wam do gustu i macie ochotę stworzyć ją sami dla siebie, babci, dziadka lub mamy.

Pozdrawiam 


Wykorzystane produkty:
  

   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz