sobota, 8 grudnia 2018

Mediowa okładka | Aga B.

Lubicie koronki? Ja ostatnio stałam się ich niewolnikiem i nie potrafię sobie odmówić ich użycia w delikatnych i subtelnych projektach. Cieszę się tym bardziej, gdy mogę wykonać pracę, gdzie jest szansa na bardzo dobre ich wyeksponowanie. Dzisiaj właśnie chciałam Was natchnąć do koronek tiulowych, jakie znajdziecie na półkach sklepu Zielonekoty.pl. Te koroneczki są niesamowite, pasują do tylu projektów nie tylko karteczek, ale do albumów, skrzyneczek ozdobnych, blejtramów, journali... 
    
Przygotowałam bardzo prostą okładkę pod journal czy tez album. Użyłam do tego szablonu serwetki z AB Studio jako tła. Gdy pasta strukturalna zastygła postanowiłam ją troszeczkę podkolorować kredkami z firmy Ranger. Lubię je z uwagi na delikatne kolory i możliwość roztarcia po powierzchni.   




Do wykonania drzewka świątecznego użyłam szablonu choinek, nałożyłam pastę śniegową i posypałam na mokrą, nie zaschniętą pastę brokacik złoty. W ten sposób brokat osiadł na paście i nie osypuje się. Bardzo często zabezpieczam taką powierzchnię lakierem w spray-nawet takim do włosów. Mam wówczas pewność, że brokat mi się nie obsypie.  
   
  
Po przyklejeniu całej kompozycji postanowiłam użyć perełek w płynie, które są przezroczyste po zaschnięciu. Fajnie prezentują się na pracy. 


Dodatkowo delikatnie ozłociłam ramkę z masy za pomocą cudownej brokatowej farby. Podoba mi się ten produkt, gdyż posiada piękny odcień złota... brokatowe drobinki osadzają się na powierzchni... przyklejając się do niej.... a gąbka sprawia, że się nie pobrudzi nasza łapka. 
 

Na sam koniec użyłam preparatu, który jest moim ulubionym medium do wykończeń, mianowicie Glossy Accents z firmy Ranger. Za jego pomocą możecie uzyskać świetny efekt błyszczącej powierzchni. Z uwagi na precyzyjną końcówkę jest bardzo pomocny przy małych elementach. Posiada też doskonałe właściwości klejące :) przytwierdzi szkło do metalu, metal do materiału, papier do metalu :)  


Tak prezentuje się gotowa praca:








 
Mam nadzieję że moja dzisiejsza inspiracja przypadnie Wam do gustu. Pozdrawiam serdecznie i życzę pięknego, kreatywnego dnia.

pozdrawiam
  
  
Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz