piątek, 7 grudnia 2018

Bombki decoupage | Hannas

Święta coraz bliżej. Szaleństwo świątecznych zakupów trwa w najlepsze. Niebawem trzeba będzie ozdobić dom, ubrać choinkę, przygotować prezenty. I koniecznie trzeba będzie też znaleźć czas na wykonanie ozdób własnoręcznie zrobionych, bo te chyba cieszą najbardziej. Dlatego przygotowałam zestaw bombek w stylu ... na właśnie, mnie chyba najbardziej kojarzącym się z dzieciństwem.  Bo z cudowną, przyjemną dla oka grafiką oraz ciepłą, świąteczną kolorystyką.
Do wykonania bombek - zawieszek wykorzystałam okrągłe ramki ze sklejki, cudowne papiery ryżowe, foremki i szablony. Aby zawieszki sprawiały wrażenie wyjętych prosto z kartonu, który przeleżał na strychu wiele lat, przetarłam je na końcu farbami akrylowymi, patyną i pochlapałam za pomocą pędzla z twardszym włosiem. Przewiązałam sznurkiem jutowym, który bardzo lubię choćby dlatego, że wykonany jest z naturalnego materiału i i urokliwy jest w swej prostocie. Natomiast większe bombki ozdobiłam satynowymi tasiemkami. Zawieszki mogą zdobić nie tylko choinkę, ale i drzwi, ścianę, właściwie każdy zakamarek domu, w którym chcemy  zostawić choćby odrobinę świątecznego klimatu.     







pozdrawiam
Hannas

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz