czwartek, 4 października 2018

Rodzicielski pamiętnik | Dorota

Witajcie!
Kiedy przychodzi na świat pierworodne dzieciątko rodzi się nie tylko mały człowieczek, rodzą się również rodzice. Zupełnie nowa wersja ludzi, których znamy od lat. Dlatego z okazji roczku oprócz prezentu dla Maleństwa poczyniłam także upominek dla rodziców. Wszak napracowali się przez te 365 dni i zasługują na nagrodę. Jest to pamiętnik, częściowo uzupełniony o zabawne anegdoty z życia młodego rodzica. Pozwoliłam sobie zrobić zdjęcia przed personalizcją, która jest naszym wewnętrznym żartem ;)

Gotowy notes z okładką o materiałowej fakturze pomazałam gesso, zaczynając od środka i rozprowadzając w pionie i poziomie. 
Użyłam świetnej maski ze strzałkami SnipArt. 
Ułożyłam kompozycję z tagów, skrawków papierów.
Cennym nabytkiem okazał się napis z zestawu Small Talk "just breathe", czyż jest lepsza rada dla rodzica niesfornego brzdąca?
Na koniec dodałam kilka chlapnięć Ecoliną i czarne perełki.
W środku użyłam zabawnych stempli i gotowych napisów. Z pewnością przydarzy się jakaś przygoda, którą będzie można zatytułować np. "urwanie głowy".
  





  
Obdarowani byli zachwyceni, a Wam jak się podoba taki pomysł?
  
pozdrawiam
  
Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz