sobota, 6 października 2018

Lawendowe pudełko | Ada


Witajcie, u mnie ostatnio buro, ponuro i zimno. Wolę lato, chyba trzeba pomyśleć o przeprowadzce do ciepłych krajów :)  U mnie zapachniało lawendą , to temat pracy , który bardzo lubię. Mam w domu wiele serwetek, papierów właśnie z lawendą i od czasu do czasu lubię sobie zrobić drobiazg właśnie z takim motywem. Dzisiaj mam do pokazania małe pudełeczko 12*\x12 cm. Praca bardzo delikatna i skromna, zwykła ramka z beermaty, koroneczka do ozdoby i tekturowe serduszko. Jeśli macie koronkę i jest zbyt biała do waszej pracy , to możecie ją nieco postarzyć wkładając do szklanki z kawą , oczywiście bez cukru. Po wysuszeniu i rozprostowaniu będzie gotowa do naklejenia.  Pudełeczko pomalowałam kredówkami, na bokach i ramce odbite stemple. Zabezpieczone lakierem matowym. Jak na mnie tym razem mało postarzeń i bitum :) 
  

  
pozdrawiam
  
Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne koronki:

   
   

Papiery i serwetki z lawendą:

   
   
   

2 komentarze :

  1. Śliczna szkatułka.:) Gdzie można kupić taką ramkę?

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze chwilka i ranki będą dostępne w naszym sklepie; oczywiście zawsze można sobie wyciąć z tektury przy pomocy nożyka do tapet i linijki(karty z beermaty mamy w sklepie) ale rozumiem, że gotowe będą sporym ułatwieniem :)

    OdpowiedzUsuń