piątek, 7 września 2018

Monoprinting w Art-Journalu | Anai

Już jakiś czas temu pokazywałam Wam kilka stron z mojego art-journala, w których pobawiłam się nieco monoprintingiem. Tym razem sięgnęłam po kwadratową płytkę Gel Press i przygotowałam kilka nowych stron - każda z jakimś "przesłaniem". 
Powiem Wam, że ta zabawa jest niesamowita i wciąga szalenie. Efekty są nie do końca przewidywalne, a przy tym tak cudownie "podniszczone", nowoczesne, artystyczne. 
Serio - uwielbiam to :) 
Dwie strony mają stemple odbite na tle stworzonym za pomocą farb, ale dwie pozostałe powstały wyłącznie przy użyciu płytki Gel Press i farb! 
Jak się Wam podobają takie efekty?




pozdrawiam
Anai

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz