czwartek, 28 czerwca 2018

Pudełko z niespodzianką | Justyna

Witajcie
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam pudełeczko z niespodzianką.
Drewniane puzderko postanowiłam zostawić w wersji surowej, bo takie lubię najbardziej, jest uniwersalne i pasuje praktycznie do każdego wnętrza, a w jego środku umieściłam mini ramkę z rodzinnym zdjęciem, które ozdobiłam papierami 13arts, Lemoncraft, kilkoma dodatkami i kwiatami. Tym razem sięgnęłam także po ecoliny i moje ulubione stemplowanie. Widzieliście już te kwiaty w sklepie? Skradły moje serducho, kiedy je tylko zobaczyłam i zobaczcie sami, jak się świetnie prezentują.
  






Taka rameczka to idealny pomysł na prezent. Mała rzecz, a na pewno ucieszy ;)
Miłego dnia
  
Wykorzystane produkty: 
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz