środa, 27 czerwca 2018

Cała jesteś w skowronkach | Ada

  
Witam. Dzisiaj na blogu jedna z moich ulubionych prac. Pudełko robiłam na konkurs "Cała jesteś w skowronkach" i faktycznie robiąc to pudełko, pomimo wielu trudności byłam cała w skowronkach. Piękny motyw, ulubione kolory do tego muzyka w tle.  Praca zajęła II miejsce :)   Wieczko to papier ryżowy dodatkowo ozdobiony szablonem w paprocie i pozłoconymi dmuchawcami. Boki to farba kredowa , na którym odbiłam różne stemple i różne techniki zdobień. Oczywiście nie obyło się bez postarzania i kropkowania, tak aby uzyskać zadowalający efekt, wiekowego pudełka. Boki zabezpieczyłam najpierw antygrafem, a następnie lakierem matowym. W środku na spód , wycięłam papier scrapowy, a wieczko ozdobiłam motywem jaki został ze skrawków ryżowca. Ramkę otrzymałam z wycisków foremki. Zabezpieczyłam ja lakierem i postarzyłam bitum. 
  




  
pozdrawiam
Ada
  
Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz