poniedziałek, 9 kwietnia 2018

Wyzwanie "Wiosenne porządki"

Hej hej! 
Witajcie w ten piękny kwietniowy poniedziałek :) 
No właśnie - kwiecień, wiosna, pora na wiosenne porządki. A może macie je już za sobą?
Nasze kwietniowe wyzwanie ma na calu pobudzić Waszą kreatywność, ale też zmotywować Was... nie tyle może do porządków, co do odkurzenia nieco zapomnianych przydasiów :) 
Któż tego nie zna? Kupujemy coraz to nowe papiery, narzędzia, materiały. Zmieniają się mody, zmieniają się trendy, zmieniają się nasze zainteresowania, a w naszych rękodzielniczych kącikach zalega masa zapomnianych skarbów :) A może czasem wręcz przeciwnie - kupujemy coś, a potem szkoda nam tego użyć, bo takie ładne, bo takie urocze, bo już nie do kupienia ;) 
Zatem ogłaszamy "Wiosenne porządki" - użyjcie tych wszystkich nieużywanych przydasiów, stwórzcie z nimi pracę, napiszcie nam czego użyliście i czemu leżało zapomniane.
Pamiętajcie - temat tego wyzwania może być bardzo szeroki - być może chodzi o zapomniane materiały, zapomniane narzędzia, a może o techniki, których dawno nie używaliście? A może jest jakaś kombinacja kolorów, które kiedyś często gościły w Waszych pracach, a potem o nich zapomnieliście? A może to jakaś forma pracy, do której chcielibyście wrócić? To jest najlepszy na to moment :) 

Efekt uboczny - prawdopodobnie miejsce na nowe przydasie ;) Warto? Warto!


Zasady wyzwania:
- stwórz pracę zainspirowaną naszym wyzwaniem - "Wiosenne porządki" - użyj czegoś zapomnianego ze swojej pracowni i w opisie zdjęcia napisz, co to było;
- praca może zostać zgłoszona także  w innych wyzwaniach;
- zamieść pod tym postem link do opublikowanego zdjęcia pracy (naciskamy niebieski przycisk "add your link"). Możesz zamieścić link do posta na swoim blogu, ale także do zdjęcia na Pinterest czy Facebooku - pamiętaj tylko, aby zmienić ustawienia zdjęcia na PUBLICZNE;
- pamiętaj też, aby w swoim poście, czy w opisie zdjęcia na FB napisać o naszym wyzwaniu oraz zamieścić link do tego posta;
- nagrodzimy dwie osoby:
  • zwycięską pracę -  wybierze nasze przemiłe DT.  
  •  nagrodę losową - wylosujemy spośród wszystkich prac.
Do wyzwania można zgłosić kilka prac, ale prosimy - nie więcej niż trzy.
Wyzwanie trwa do 29.04.2018 r. 
A oto inspiracje przygotowane przez nasze projektantki:
  
Tores przygotowała kartkę:
Kartka na wyzwanie "Wiosenne porządki" - wykorzystałam w niej po pierwsze moje najdawniej ulubione kwiatki, hortensje (kilka lat temu to był absolutny scrapowy przebój i obiekt pragnień - okazało się, że mam spore zapasy!), a po drugie - niedoceniany, a kiedyś bardzo pożądany dodatek: nity. Na koniec dokopałam się wśród starych farb do opakowania preparatu do spękań Crackle Accent, o którym zupełnie zapomniałam, że go jeszcze mam, a okazuje się, że nadal dobrze się sprawuje.
  
   
Anai zaś przygotowała wpisy w art-journalu:
Przy okazji naszego wyzwania "wiosenne porządki" sięgnęłam po formę, po którą nie sięgałam już chyba... rok? Art journal  kiedyś bardzo często gościł na moim scrapowym biurku, a potem jakoś o nim troszkę zapomniałam. Ale to nie wszystko! Czy macie czasem tak, że kupujecie jakieś nowe narzędzie, wymarzone, wyczekane, a potem nie macie czasu go używać? Otóż - ja tak miałam z Gelli Plate. Marzyłam o nim, korzystałam z zamienników, coś tam testowałam, a kiedy je w końcu kupiłam, to... użyłam kilka razy i skończyło się głównie na planowaniu, co z nim zrobię i odkładaniu na nie wiadomo kiedy. No więc - w ramach naszego wyzwania wyciągnęłam moje Gelli Plate i zabawiłam się w cudowny mono-printing. I zakochałam się w tym narzędziu ponownie. I w Art Journalu! :)
   
  
  
CZEKAMY NA WASZE PRACE!
  

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz