piątek, 13 kwietnia 2018

Album harmonijkowy | Krysia

Jest wiele okazji, aby obdarować bliskie osoby własnoręcznie zrobionym prezentem. Taką okazją są również urodziny… I to takie okrągłe! Mój pomysł na harmonijkowy album - dosłownie na cztery zdjęcia - i taga na życzenia.
Bazę sama stworzyłam z papieru kraftowego, a następnie „obłożyłam” ją pięknymi papierami z Lemon Craft ("Violet Silence"). Użyłam jednolitych stron, bo jedyną ozdobą są wyembossowane przeszycia i stemple serwetki oraz kropeczki z Nuvo. Pierwsza strona miała wyglądać jak kartka urodzinowa, więc jest na bogato :) 
Kwiaty Primy skradły moje serce - piękne są, prawda? :)












pozdrawiam
Krysia
http://krychulowo.blogspot.com/

Materiały, których użyłam:
 
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz