sobota, 7 kwietnia 2018

Tekstury w art journalu | Justyna

Witajcie ;)
Dzisiaj pora na moją inspirację i jeszcze jeden wpis w zdjęciowym journalu.
Chciałam Wam pokazać, że tło wcale nie musi być kolorowe, żeby było ciekawe, a do jego urozmaicenia wystarczą tekstury. 
Na początku kartki mojej książki zagruntowałam gesso i miejscami nałożyłam farbę pękającą. Uwielbiam ten efekt spękania. Tło staje się dużo bardziej ciekawsze a samo medium jest bezproblemowe. Przez maskę naniosłam wzór pastą strukturalną i w niektórych miejscach nałożyłam pastę drobnoziarnistą. Wykorzystałam także embossing na gorąco, którym pokryłam stemple do tła. Całość wygląda ciekawie pomimo jednego koloru tła prawda ... ? Do tego tylko standardowa, warstwowa kompozycja ze zdjęciem, kilka drobiazgów i wpis gotowy ...
  







Miłego dnia 
  
Wykorzystane produkty: 
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz