piątek, 1 września 2017

Tryptyk cz. 1 | Ada

Witam wszystkich ze stolicy.
Dzisiaj mam do pokazania pracę robioną specjalnie na ten wyjazd. Taka niespodzianka dla młodej damy, mam nadzieję że się spodoba.  Do jej zrobienia użyłam ramki na zdjęcia, stempli, past strukturalnych , farb kredowych i trochę papierków.
Dekor zrobiłam z żywicy, która podbiła moje serce. Zalewając foremkę wiem, że każdy detal będzie idealny. Gdy byłam u Mirelli w sklepie bardzo spodobała mi się ta ramka. Widząc ją, układałam w głowie projekt z jej udziałem. W zanadrzu mam jeszcze dwie ramki, więc stopniowo będę odkrywać kolejne części mojego tryptyku. Dzisiaj odcienie niebieskie, miętowe i turkusowe.
  




pozdrawiam
Ada

Produkty, które wykorzystałam:

   
   
   
   
   
   
   
   
   

Szablon podobny do tego, który użyłam:

   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz