czwartek, 20 kwietnia 2017

Mediowy domek

Spodobał mi się ostatnio pomysł na tworzenie mixed mediowych "ramek" ze zdjęciem na rozmaitych powycinanych z drewna lub sklejki kształtach. Jako tego typu ramkę można wykorzystać np. serduszko, gwiazdkę czy nawet pisankę, ja akurat miałam pod ręką drewniany domek - trochę się więc pobawiłam mediami i fakturami.


Do stworzenia tła wykorzystałam maskę i tekturkę z wzorem rombów (takie maski są dostępne w kilku rozmiarach, można sobie dobrać najbardziej pasujący), a potem zbudowałam podłużną kompozycję z koronki, tekturek, metalowych dekorów oraz kwiatów, które w całości pokryłam białym gesso, a po wyschnięciu - zabarwiłam mgiełkami:
  

Bardziej intensywny kolor w wybranych miejscach uzyskałam za pomocą pigmentów lekko rozmytych wodą:
  

A do czarno-białego zdjęcia dobrałam jeszcze naklejkowe, również czarno-białe napisy:
  

Taka "ramka" może być miłą pamiątką czy drobnym upominkiem dla bliskich, a jej tworzenie to świetna zabawa.

pozdrawiam
Tores
http://warsztat.pucia.pl/

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz