piątek, 13 stycznia 2017

Inspired by nature

Witajcie!
W Nowym Roku witam się z wami pudłem inspirowanym Naturą.
Jest spore, akurat na przechowywanie wakacyjnych skarbów zbieranych gdzieś w lesie, nad morzem czy w górach – dużo ich pomieści.
Ma kolor letniego nieba i białych obłoków, nie brakuje też na nim złotych refleksów ciepłego słońca.
  

Do jego zrobienia wykorzystałam farby kredowe w kolorze niebieskim, szarym i białym.
  


Po pomalowaniu i przetarciu tła położyłam szablony – z moim ulubionym pismem, z żukiem, drzewami i deszczem. Oczywiście możecie wykorzystać wasze ulubione szablony.
  


  
   
Tył pudła ozdobiłam dodatkowo odciskiem z formy w kształcie drzewa. Wy możecie użyć formy z piórkami.
Na koniec, żeby przełamać monotonię koloru wszystkie wypukłości przetarłam złotym woskiem.
  
pozdrawiam
http://www.astrolabiumart.pl/

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz