środa, 11 stycznia 2017

Be yourself - Art Journal

Witajcie
Moja pierwsza inspiracja w tym roku to oczywiście wpis do zdjęciowego art journala - nie mogło być inaczej ;). 
  

Strony przed barwieniem zagruntowałam gesso Maimeri, które jest świetnie kremowe i łatwo się je rozprowadza. Lubię je za to.
Tło pochlapałam rozpuszczonymi w wodzie tuszami distress i ecoliną wykorzystując pędzelek wodny. Dla urozmaicenia postemplowałam tło różnymi stemplami a gdzieniegdzie nałożyłam farbę pękającą. Daje ona fajne, delikatne spękania.
  

Kompozycję pod zdjęciem stworzyłam z taga primowego, kawałka papieru i stron ze starej książki. Całość uzupełniłam kilkoma dodatkami: ćwiekiem metalowym, kabaszonem i kawałkami tekturki. Przykleiłam naklejki z napisami.
Brzegi potuszowałam distressem, maznęłam tu i tam białym pisakiem i gotowe.
  

   
pozdrawiam serdecznie
  
http://szydelkiemwoko.blogspot.com/
  
Produkty, które wykorzystałam: 
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz