sobota, 1 kwietnia 2023

Kartka uniwersalna | Zuza

Tym razem przygotowałam kartkę w formacie DL, która dzięki napisowi „For you” staje się dość uniwersalna i będzie pasowała czy to na urodziny, majowy dzień mamy, czy podarowana tak po prostu bez okazji. Wykorzystałam papiery z kolekcji „Moments” ScrapBoys, wycięte elementy również pochodzą z tej samej kolekcji. Pod zegarem oraz warstwą kwiatków ułożyłam dwie tekturki, które dodatkowo przyozdobiłam perełkami w płynie Nuvo Vintage w kolorze Dusty Rose. Tekturki pochodzą z komunijnej kolekcji Wycinanki, ale ja napis „IHS” ukryłam pod kompozycją, a widoczne zostawiłam tylko ozdobne dekory. Do kompozycji dołożyłam również przepiękną i delikatną koronkę (polecam zajrzeć do działu koronek w sklepie, bo są tam naprawdę cudowne rzeczy). Na koniec dołożyłam napis oraz kilka kropel bezbarwnych kropelek Nuvo.
pozdrawiam
Zuza

Wykorzystane produkty:


Podobne:


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz