piątek, 31 marca 2023

Kartka na Pierwszą Komunię Świętą + video | Ewa

Przygotowałam kartkę na Pierwszą Komunię Świętą z kolekcji "Niczym Tchnienie" od Paperheaven. Nie chciałam by kartka była w kolorach typowo komunijnych czyli np. w bieli dlatego postawiłam na delikatne odcienie kremu, szarości i złota. Jest elegancko i bardzo na bogato czyli tak jak lubię najbardziej. Na kartce nie brakuje wiosennych akcentów takich jak kwiaty, wianuszek czy piękne listki wycięte z kolekcji. Głównym elementem jest tekturka IHS oraz moje kwiaty z tkaniny. Kwiaty, które wybrałam pasują do takich eleganckich uroczystości idealnie, piękna ozdobna perełka dodaje całości niesamowitej elegancji. Nie byłabym sobą, gdybym nie zwieńczyła pracy błyskotkami. Tym razem jednak nie postawiłam na moje ukochane mini cekiny, a na nowy produkt, który pojawił się na sklepowych półkach, czyli zestawy Shaker mix. Wybrałam dwa, które najlepiej pasują kolorystycznie do całości pracy. "Diamentowy błysk" oraz "Cytrynowy sorbet" zawierają w sobie mnóstwo pięknych cekinów, koralików i diamencików, które nadają się nie tylko do shaker boxów, ale również jako pojedyncze ozdoby, które można przykleić na kompozycję. Jestem bardzo ciekawa co sądzicie o takiej wersji kartki na komunię. Czekam niecierpliwie na Wasza opinię :)


pozdrawiam
Ewa

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz