środa, 7 grudnia 2022

Ozdobne herbaciarki | Ada

Dzień dobry. Podczas pracy przy mega ilości bombek postanowiłam zrobić sobie małą przerwę i w ramach odskoczni ozdobiłam pudełeczka na herbatę. Pomyślałam że żołędzie, które wcześniej zrobiłam (i które mogliście zobaczyć na naszym blogu), włożę do środka i będą one niespodzianką dla obdarowanej osoby. 
Szczerze mówiąc do tej pory nie lubiła ozdabiać tego typu pudełek, bo są dość wąskie i nie jest łatwo wymyślić ciekawy sposób na ich ozdobienie. Ale okzało się, że forma z ramką idealnie się tu wpasowała i nadała elegancji moim pudełeczkom. Teraz mogę powiedzieć, że chętnie wrócę do ich zdobienia :) 
Wnętrze ramki ozdobiłam za pomocą  transferu RUB-ON, którą bardzo polubiłam. Jest łatwa w nakładaniu i bardzo cieniutka. Nie mamy (JESZCZE!) w sklepie wielkiego wyboru wzorów, ale myślę, że każdy znajdzie coś ładnego dla siebie. 
pozdrawiam
Ada

Wykorzystane produkty:

1 komentarz :