piątek, 2 grudnia 2022

Bombka z kamieniczkami + video | Karolina

Hej Kochani! Mam dzisiaj dla Was przygotowany nowy filmik tutorialowy i tak się złożyło, że będzie to znowu bombka, ale tym razem w zupełnie innym stylu i technice.
No można powiedzieć, że oprócz kształtu, od ostatniej kartki różni ją dosłownie wszystko, więc mam nadzieję, że wcale nie powieje tutaj nudą, a wręcz przeciwnie, projekt Wam się spodoba,a proces powstawania zaciekawi. Ja więc bardzo serdecznie zapraszam Was do oglądania.


Bombkę stworzyłam na HDFowej bazie od Agaterii. Jeśli nie znacie tych baz, warto się nimi zainteresować. Są niedrogie, a naprawdę super fajne. Jeśli chodzi o bombki, to znajdziecie na półkach Zielonych Kotów 3 różne kształty, ale są tam też inne świąteczne wzory. A wydaje mi się, że akurat przy okazji Bożego Narodzenia home decor szczególnie nam się włącza i takie różne zawieszki i stoidełka mogą nam pomóc udekorować wspaniale dom.

Ja tą bazę postanowiłam połączyć z tekturkowymi kamieniczkami 3D ze SnipArtu i kilkoma bardziej naturalnymi elementami. OCzywiście w ruch poszły też media. A jak dokładnie przebiegał cały proces, czego i w jaki sposób użyłam, tego dowiecie się z filmu, gdzie krok po kroku przeprowadzam Was przez cały mój projekt. Takie bombki wspaniale sprawdzą się jako świąteczny prezent handmade dla bliskich.
pozdrawiam
Karolina

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz