środa, 30 listopada 2022

Świąteczny komplet w kwiatowe wzory | Zuza

Moja druga inspiracja to świąteczny zestaw – pudełko i medalion. Myślę, że spokojnie medalion można zawiesić na choince, a pudełko wykorzystać do przechowywania swoich małych skarbów. Gdy zobaczyłam kwiatowy papier ryżowy od Stamperii od razu wiedziałam, że będzie z tego świąteczna szkatułka w stylu vintage. (Okazało się, że papier ten cieszył się tak dużą popularnością, że już go nie ma w naszym sklepie, ale na końcu znajdziecie kilka propozycji podobnych kwiatowych wzorów, którymi można go zastąpić!)
Wykorzystałam do tego drewniane pudełko. Dół pudełka postarzyłam opalając palnikiem i zdzierając opaloną warstwę szczotką drucianą. Następnie pomalowałam liquidem akrylowym w kolorze Burnt Sienna, a później tym samym liquidem pomalowałam cały środek pudełka. Z kolei wieczko pomalowałam białym gesso, po czym nakleiłam na nie papier ryżowy. Aby wieczko od wewnętrznej strony nie było nudne i puste, chciałam wyciąć z tektury introligatorskiej kółko, ale znalazłam w swoich zasobach okrągłą podkładkę pod kubek, którą wykorzystałam i także ozdobiłam tym samym papierem do decouapage. Z racji tego, że został jeszcze kawałek tego papieru uznałam, że do kompletu zrobię również medalion-bombkę na choinkę. I tym sposobem wykorzystałam cały arkusz papieru. Każdy element, na który nakleiłam papier ryżowy, polakierowałam oraz postarzyłam robiąc plamy i zacieki oraz chlapania z brązowego liquidu akrylowego oraz niebieskiej farby akrylowej. Na tylej części medalionu dodatkowo zrobiłam śnieżynki używając do tego pasty strukturalnej oraz maski. Na koniec doczepiłam kokardki ze sznurka i zawiesiłam dwa dzwoneczki.
Pozdrawiam
Zuza

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz