niedziela, 2 października 2022

Tagowy albumik z lajwa + video | Anai

Dzień dobry dzień dobry :) 
Przychodzę do Was dzisiaj z moim tagiem i albumikiem, które tworzyłam i pokazywała podczas naszego czwartkowego lajwa. Tag, a więc i okładka albumiku były inspirowane pracami Agi - DeriCrafts, ale chciałam Wam pokazać nie tylko, w jaki sposób można nadać swój styl przy inspirowaniu się czyjąś praca, ale także, że ta inspiracja może być tylko początkiem do tworzenia całkiem innego projektu.  
Udało mi się ozdobić albumik do końca, więc pomyślałam, że fajnie będzie go pokazać w formie video, a nie tylko kawałkami na zdjęciach :) 
Przypominam, że nasz kod rabatowy z transmisji działa jeszcze tylko dzisiaj (02.10) do północy!
Ciekawa jestem bardzo, czy zainspirowałam Was może do tworzenia własnych albumików-pozytywników?



pozdrawiam
Anai

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz