poniedziałek, 3 października 2022

Pudełeczka na Dzień Nauczyciela | Krysia

Moja dzisiejsza inspiracja dla Was, to cukierkowe exploding boxy na Dzień Nauczyciela z ozdobnymi pudełeczkami na małe prezenciki.
Exploding box to oczywiście gotowa baza z Rzeczy z Papieru, którą ozdobiłam pastelowymi papierami. Na każdej ze ścianek umieściłam motyw szkolny – tutaj pomocne okazały się tekturki z Wycinanki. Do tego mała kompozycja kwiatowa. Na środku każdego z boxów umieściłam małe pudełeczko wykonane według tutorialu naszej Aleksandry. Jeśli nie mieliście okazji zapoznać się z tutorialem na takie pudełeczko, to gorąco zapraszam do oglądania (możliwości pudełka nieograniczone). Wieczko box’a to personalizowany napis i kwiatowa kompozycja wzbogacona o kokardkę z tasiemki szyfonowej i sznurka woskowanego.
Muszę Wam wyznać, że to moja ostatnia oficjalna praca w ramach DT sklepu ZieloneKoty.pl... Ale nie żegnam się i nie znikam tak całkowicie! Oczywiście nadal będę się z Wami spotykać i bawić na naszych lajwach i w grupie. Na pewno od czasu do czasu wpadnę też z gościnną inspiracją! I przede wszystkim nadal będę z radością kompletować Wasze zamówienia! :) 

pozdrawiam

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz