środa, 2 lutego 2022

Zimowy komplet | Ada

Cześć. Pomimo że brak zimy za oknem, gdzieś w głębi duszy brak mi śniegu , sanek i roześmianych dzieci lepiących bałwana, rzucających się śnieżakami. Mam nadzieję że jeszcze spadnie śnieg i nieco nas przymrozi. Widząc papiery z motywami zimowymi ITD Coolection zrobiłam herbaciarkę i inspirację dla Zielonych Kotów. Piękny zimowy motyw przypomina nam jak wygląda prawdziwa zima. Na wieczku dodałam śnieżynki, zrobiłam je embossingiem na gorąco używając pasty puchnącej i pudru z drobinkami złota i niebieskiego. Dzięki nim możemy uzyskać ciekawy efekt na swojej pracy. Śnieżynki zatopiłam w lakierze z połyskiem i zrobiłam spękania aby przypominały pękający lód. Na bokach śnieżynki z białej pasty strukturalnej. Wszystko zabezpieczone lakierem i postarzone bitum. Na bokach lakier welurowy, który polecam do wykończenia naszych prac. Po zabezpieczeniu daje miłą w dotyku welurową powierzchnię.
pozdrawiam
Ada

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz