piątek, 4 lutego 2022

Wielkanocny komplet | Iwona

Witam cieplutko ...
Dzisiaj ostatnia moja inspiracja na blogu sklepu Zielonekoty.pl 
Tym razem komplecik, obrazek i jajeczka akrylowe. 
Baza jajka akrylowe, papier ryżowy naklejony od środka, po wyschnięciu pomalowany gesso w celu podbicia grafiki i zrobienia jej dużo wyraźniejszej, jajko zamykamy na zewnątrz wokół grafiki. Potapowałam gesso z tyłu też, zrobiłam to 2 razy, po pierwsze uzyskałam minimalną strukturę, po drugie nic nam nie zejdzie akryl jest jednak śliski, po trzecie będzie nam się dużo lepiej naklejać dekory.
Całość postarzona bitumem, przy czym bitum lekko przetarty mokrą chusteczką, na sam koniec jajka miejscami przetarte pastą woskową.
Podobnie z obrazkiem powstałym na bazie ze sklejki, całość zagesowane, papier ryżowy naklejony kawałkami, kilkakrotnie polakierowany lakierem z połyskiem, ramka postarzona, potapowana pastą strukturalną, na koniec tak samo jak jajka przetarłam pastą woskową zerknijcie kochani
Chciałam przy okazji podziękować za zaproszenie do tworzenia gościnnie inspiracji na blogu sklepu :) 
pozdrawiam
Iwona

Wykorzystane produkty:



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz