środa, 23 lutego 2022

Romantyczny "dziurawy" layout + video | Karolina

Hej Kochani! Dzisiaj czas na moją pierwsza inspirację dla Was w ramach współpracy z zielonekoty.pl! Nawet nie wiecie, jak się cieszę i jestem szczerze podekscytowana :) 
Czy macie czasem tak, że w sumie to nie chcecie nic konkretnego kupić, ale tak mimochodem przeglądacie sobie te wirtualne półki w sklepie, przeglądacie, tu coś wpadnie do koszyka, tu coś w oko i nagle w Waszej głowie rodzi się cała koncepcja pracy? Tak właśnie myślałam, że nie jestem w tym sama! Przy okazji moich ostatnich zakupów w zielonekoty.pl (które notabene możecie u mnie obejrzeć!) miałam tak 4 razy. Nie zmyślam! Totalnie zaplanowałam już dla Was cztery projekty - to się nazywa inspirujący asortyment!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać pierwszy projekt. Gdy zobaczyłam kolekcję "So much love" od AB studio, to od razu strasznie przypadła mi do gustu, wiedziałam że stworzę przy jej użyciu layout z moim zdjęciem z dniu ślubu. Zaś jak zobaczyłam w sklepie zestawy do shaker boxów od sizzix'a, to od razu wymyśliłam, że fajnie by było te dwa pomysły połączyć. Tak powstał ten romantyczny, "dziurawy" layout. Zapraszam Was do oglądania filmu, gdzie krok po kroku dowiecie się, jak go stworzyłam!


pozdrawiam
Karolina

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz