czwartek, 24 lutego 2022

Dziecięca karteczka z misiem | Aleksandra

Moja dzisiejsza inspiracja to dziecięca karteczka z misiem. Skoro już od dłuższego czasu na blogu nie pojawiło się nic dziecięcego, to może właśnie nadeszła odpowiednia pora. Tworzenie dziecięcych prac, nawet tych bardzo prostych, zawsze sprawia mi dużo przyjemności. Do przygotowania tej karteczki wybrałam stempel z misiem. Miś jest dość duży, więc nie planowałam już wielu dodatków. 
Użyłam bazy craftowej i mojego ulubionego papieru Florence. Tło przygotowałam tuszując tuszem Distress miejsce zaplanowane pod wklejenie misia. Dodatkowo, używając maski naniosłam niewielkie kółeczka tym samym kolorem tuszu. Stempel pokolorowałam mazakami alkoholowymi i dodałam jeszcze kilka detali czarnym Micronem, a białym pisakiem Gelly Roll, kilka blików. Zamieniłam jeszcze niewielkie serduszko z ”misiowego” kompletu na balonik z urodzinowego zestawu stempli Studio Light. Bardziej tutaj pasuje. Przygotowałam odpowiedni napis i guzik z wykrojnika. Na koniec dodałam kilka kropelek białym Nuvo Crystal Drops. 
pozdrawiam
Aleksandra

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz