czwartek, 23 grudnia 2021

Zimowy ShadowBox + video | Anai

Hej kochani :) 
Ja tradycyjnie już zparaszam Was na film, który przygotowałam w ramach YouTube HOPa organizowanego przez HOPlandię, w którym Zielone Koty zawsze są jednym ze sponsorów. Tym razem inspirujemy się świątecznie, choć myślę, że praca, którą przygotowałam, spokojnie może służyć jako ozdoba mieszkania przez całą zimę.
Forma, do której zawsze wracam z ogormną przyjemnością, to shadowbox. Czyli taka przestrzenna ramka - tudzież pudełko bez jednej ścianki ;)
Głównym motywem mojej pracy są tekturkowe kamieniczki ze SnipArtu - wprost stworzone do tego, żeby je podświetlać małymi lampkami. 
W filmie znajdziecie opis krok po kroku - jak tworzyłam tę ozdobę: 


pozdrawiam i życzę Wam radosnych i spokojnych świąt!
Anai

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz