piątek, 24 grudnia 2021

Święta w stylu vintage | DeriCrafts

Moja ostatnia w tym roku inspiracja wyjątkowo nie będzię kolorowana. Ja, myśle że i wy też, chętnie odpoczniemy od stylu clean and simple, dlatego dla odmiany przygotowałam kartkę klasycznie vintage'owa, choć z małym elementem współczesnym, czyli formą bazy. Poza papierami, do stworzenia kompozycji wykorzystałam złote elementy drukowane na kalce, bardzo oryginalny produkt świetnie podkreślający kompozycje. Aby dodatkowo podkreślić styl kartki, brzegi kolorowych papierów udekorowałam złotym woskiem.
Część elementów kompozycji umieściłam na kosteczkach dystansowy, aby praca nie była płaska i tak powstała prezentowana kartka.
Życze wam spokojnych ale i kreatywnych Świąt Bożego Narodzenia, do zobaczenia w styczniu!
DeriCrafts

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz