wtorek, 5 stycznia 2021

Świąteczny album | Justyna

Witajcie ;)
Święta już za nami, ale pamiętajcie, że świąteczne papiery i dodatki mogą się nam jeszcze przydać - teraz, gdy całe to świąteczne szaleństwo minęło, można na przykład przygotować album, by oprawić zdjęcia, które zrobiliśmy podczas świąt, bądź z przygotowań do świąt - jak kto woli. 
Wykorzystałam gotową bazę albumową Eco scrapbooking, ponieważ jestem zbyt leniwa i baz robić mi się nie chce.
Ponownie sięgnęłam po papiery AB Studio "A Holly Jolly Christmas". Kolekcję tę uwielbiam za moc dodatków, które można wycinać i wycinać. Do kartki i albumu wykorzystałam dosłownie wszystko. W środku strony albumu okleiłam papierami z tej właśnie kolekcji, a nawet musiałam sięgnąć po zeszłoroczną kolekcję Breeze of the forest. Okładkę albumu okleiłam papierem i chciałam, żeby była prosta niezbyt przestrzenna, ale nie mogła być też nudna i przewidywalna, więc przewrotnie nakleiłam na niej sklejkowego renifera. Jego poroże wystaje zadziornie poza album i tak miało być. Prosta okładka raczej zapowiada minimalistyczne wnętrze, a jednak znalazło się tam sporo warstw, dodatków i jeszcze więcej miejsc na zdjęcia, chociaż album wcale nie jest duży. Szkoda, że na zdjęciach nie widać tych wszystkich schowków. Spędziłam nad tym albumem kilka wieczorów, ale efekt jest wart bólu pleców ;)

Miłego dnia
Justyna
  

1 komentarz :