niedziela, 3 stycznia 2021

Pudełko na chusteczki | Krysia

Czy też tak macie, że potrzebujecie prezentu, a czasu jest mało na jego wykonanie? 
Ja niestety mam tak dość często, ale zawsze wymyślę taką rzecz, która jest szybka i prosta do wykonania, a cieszy oko swoim urokiem.
Tym razem wykonałam pudełko na chusteczki. Wybrałam odpowiedni kształt pudełka, pomalowałam je farbą kredową. Po wyschnięciu nałożyłam ultra matowy lakier, a na samym końcu przez maskę naniosłam pastę brokatową. Jak sami widzicie nie zajęło mi to zbyt wiele czasu. Jak dla mnie pudełko jest urocze w swej prostocie. 
W sklepie jest mnóstwo kolorów farb kredowych, past brokatowych i co najważniejsze przeróżne wzory szablonów. Każdy z Was znajcie coś dla siebie. Takie pudełko można również zrobić z dziećmi – a już niedługo jest okazja do takiego tworzenia – Dzień Babci i Dziadka.
Mam nadzieję, że taka „prosta” inspiracja przypadnie Wam do gustu.
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. 


pozdrawiam
Krysia


Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz