piątek, 15 stycznia 2021

Różane pudełko + video | Marzena

Witam Was serdecznie w Nowym Roku.
Przychodzę dziś z bardzo kobiecą szkatułką ukwieconą motywem róż. Do pracy wykorzystałam papiery ryżowe Itd Collection oraz sporo dodatków w postaci wyciskow z foremek. Polecam do takich bogato "zaforemkowanych" prac masę superlekką, ponieważ przy zwykłej masie przedmiot mocno nabiera wagi. Motyw zamknęłam w ozdobnej ramce z Prosvet i ozdobiłam różami z formy Prima. Na bokach szkatulki zrobiłam ornamenty kwiatowe z mojej ulubionej formy Prima Laurele. Całość postarzylam rozwodnionym czarnym pudrem antycznym Cadence, ale tutaj możecie wykorzystać z powodzeniem fluid akrylowy Decoart lub jakąkolwiek czarną matową farbę akrylową. Do zabezpieczenia użyłam ultramatowego lakieru, a całą pracę pokryłam woskami metalicznymi w kolorach białego złota kameleonowego, złota i brązu. Środek pudełka ozdobiłam na tej samej zasadzie z ozdobną ramka i stemplem.

Tradycyjnie zapraszam na video z tutorialem:



pozdrawiam
Marzena




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz