poniedziałek, 18 stycznia 2021

Czekoladownik z niespodzianką | Krysia

Na naszym blogu pojawiło się nowe wyzwanie „To, co najlepsze”. Jestem bardzo ciekawa Waszych prac. Co dla Was jest najlepsze?!
Ja, lubię dawać prezenty osobom z mojego otoczenia, sprawia mi to przyjemność, a już najlepsze jest to, jak zobaczę iskierkę radości w oku osoby, która dostaje prezent. Moja inspiracja to czekoladownik, ale nie taki zwyczajny, bo z niespodzianką… odczepianym, ozdobnym magnesikiem.
Do wykonania czekoladownika użyłam gotowej bazy z Rzeczy z papieru oraz cudownych papierów z AB Studio i Mintay by Karola. Świetnie się zgrały kolorystycznie. Pierwszą „warstwę” pudełka stanowi kompozycja z powycinanych kwiatów i liści z arkuszy z dodatkami do wycinania. Jest też serwetka z wykrojnika od Lady E design. Następną „warstwę” stanowi shaker, który jest odczepianym, ozdobnym magnesikiem. Ścianka shaker to ta sama serwetka co na pierwszej warstwie, a „wieczko” to nic innego jak połówka bombki akrylowej. Takie użycie bombki, dało mi możliwość umieszczenia w shakerze elementów na kosteczkach dystansowych, przez co uzyskałam trójwymiarowość w środku. 
Osoba obdarowana takim prezentem, będzie mogła po jakimś czasie schować do szuflady ozdobne pudełeczko, a magnesik przyczepić sobie na przykład na lodówkę.
Idealny na prezent – na przykład na Dzień Babci czy Dzień Dziadka. 


pozdrawiam
Krysia


Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz